Pages

Thursday, October 6, 2011

Hati aku gembira..aLhamdulillah~

Sejak kebelakangan ni aku selalu mengalami pening di bahagian kepala, bila dipicit2 keluar angin tak henti... Pelik jugak aku, kadang tu siap nangis teresak2 lagi dalam kete sebab pening...Sian suami aku kena pujuk dan tolong picit2 kan kepala ni. 

Minggu lepas aku mula dan rasa sakit di breast, dalam fikiran ni simptom nak period lah ni. Memang lah aku rasa agak frust jugaklah, sbb hati ni mmg nak sangat pregnant sebab kami kahwin dah dekat 5 bulan kot.. Sampai tarikh aku jangka akan period, tapi tak period period jugak nok... Selalu aku masuk tandas nak cek, tapi tade darah pown... Breast aku ni memang sakit tak hengat, takleh nak pegang pun, sakit dia lain macam.. Sepatutnya jangka period aku dalam 2 - 3 hb bulan ni, tapi 6 hb semalam still tak period lagi. 

Dalam hati ni berdebar2 jugak. Masa lunch hour aku beli pregnancy test kat Guardian seksyen 3 Bandar Baru Bangi. Malu jugak mula2 tu nak tanya adik kedai tu kat mana letaknye mendalah tu, tapi aku buat2 tak malu je..hihi...

RM 10.10 Ade banyak jenis sebenarnya, tapi aku pilih yang ni sebab keputusannya  99% tepat

Balik opis cepat2 aku masuk tandas, amik cawan polisterin isi air *tuut* aku dan titiskan kat meter dia tu... Penuh khusyuk aku tengok air tu berkaler pink bergerak dalam garisan dia, tibe2 timbul 1 line pink yg sangat terang.. Alahhhh... tak ngandung rupenye aku ni..nada kecewa. Aku pun basuh2 dan nak keluar lah dari tandas. Sekali aku amik balik alat tadi utk kluar aku terpandang timbul satu garisan lagi kaler pink yang samar2 jugak... hah? terketar2 jugak masa tu...huhuhu...

Masuk bilik rehat aku panggil ain, suh dia tgk..Kakyah, betul lah tu dah ngandung....haha..Ya Allah, perasaan masa tu teramatlah terharu, tak sabar2 nak bagitau kt suami ni....Alhamdulillah, terima kasih ya Allah....



No comments:

Post a Comment