Pages

Monday, October 17, 2011

My Story at Kursus Budaya Kerja Cemerlang anjuran Bank Rakyat

Salam sumeeerrrr.....( cehh, macam gembire sgt je)

Hari ni merupakan hari terakhir aku berada di sini The Emperor Hotel Melaka, menjalankan kursus seperti tajuk di atas, bersama staff dan kakitangan Bank Rakyat cawangan Melaka. So far,  kursus ni tidaklah memenatkan sangat sebab aku belajar untuk kurangkan buat kerja yang berat, sebab kalau dulu aku selalu je angkat barang yang agak berat ( biasalah kalau berkursus, banyak menda nak kena sedia )... Lagipun fesi2 yang ada dah cukup untuk angkat barang2 yang banyak tu. 







Inilah bilik kami.. saye dan nabilah..Bilik kitorang memang agak selesa, lagipun tinggi dan nampak pemandangan, so seronok skit rasa....





ni lah para peserta Bank Kerjasama Rakyat cawangan Bandar Melaka yang best2.... Seronok jumpe korang semua....




 

 

Datuk Abu Hasan Din bercerita tentang Spiritual dan Kredibiliti.. Sangat mantap dan kemas isinya...

Mengusik peserta memang kerja aku...



Malam first kami kat sana, cikmat ajak berjalan kenal Melaka.... mulenya cam malas je tapi untuk senangkan hati dorang ni aku follow jelah...


Pasar malam ni memang selalu dibuka, tapi tkde ape yang menarik perhatian aku pun...so, jalan2 jelah...

Posing depan Kapal yang agak femes jugak kat Melaka ni

Alolo, Nabila.. Baru aku perasan posing dia..hahaha...

nilah budak berdua yang kalo bersiap kalahkan pempuan, bapok lamenye... Nabila paling angin ngan dorang ni...       ( aku pun )



No comments:

Post a Comment