Pages

Sunday, May 18, 2014

Berpantang dengan Shaklee dan Set Klinik Pancho

Caraku yg simple ini berpantang. Aku bukannye sorang yg perfectionist or cerewet. Cukup sekadar lakukan yg basic sudah... Termasuklah amalan berpantang juga. Kalau bersalin dulu aku memilih untuk mengamalkan set berpantang Nona Roguy tp kali ni aku nak cube set shaklee. Dulu target nak kembali slim lepas bersalin, tp kali ni target nk fully bfeed baby smbil kembali slim mcm zmn anak dara dlu.kehkeh...



Selain pada tu ada jugak aku amik set berpantang yang dibeli di klinik pancho, bachok kelantan. Memang femes klinik ni kerana set berpantang ni. Mak aku oder lah dr kampung mak sedara bwk mai kl ni... Set ni ade 4 paket sebenarnya, untuk minggu 1 selepas kelahiran sampailah mnggu ke 4, kiranya utk kegunaan sebulan lah. Tapi oleh kerana kebetulan sepupu aku plak bersalin sehari sebelum aku jadi kitorg terpaksa bahagi dua set 4 mggu ni... Aku rasa ok je kot sbb aku ni bukannye suke sgt nk telan2 ubat ni...

No comments:

Post a Comment