Pages

Thursday, January 17, 2013

Dah namanya ibu Photographer....

Inilah hambatan dan halangannye bile dah ada anak ni, bukan senang2 nak ade masa mengedit gmbar pengantin ni, shoot nye senang, nak editnye perlu ade fokus dan concentrate...
Kalau dah anak tu tak boleh tengok ibunye dok ralit kat menda lain, camne nak siap keje? huhu...

kalau duk ngadap dia je, suke lah dia... tapi, ibu masih banyak keja nak diselesaikanlah sayang...


haaa....kan.... nak beli walker baby, orang kata tak elok lah, rosak tulang belakang dia lah... sudahnye aku memang tak beli lah ( buat masa ni lah )....

Suke baby bile aku letak dalam ni, entah ape feel dia masa ni aku pun taktahu..hehehe..


 Tadaaaaa..... hihi...bestnye dah ade meja...

 Ko tahu ape gune meja ni? haaa... selama ni aku dah banyak kali bunyik kat laki aku suh beli kan meja utk ngedit gambar2 ni... sepanjang sebelum ade meja ni asyik duk meniarap sambil buat keje...penat wehh...
dah ade meja ni seronok betullllllll...



No comments:

Post a Comment