Pages

Thursday, January 24, 2013

Gemuk Selepas Melahirkan itu satu TRAUMA terhebat aku!

Yeaaahhhhh!!!!!!!!!!!!!!! Damn it.... Gemuk dan gemukk....
huhhh!!!

 owhhh....rindunye saat ini...masih aktif dan bertenaga sekali.... 

 Happy dengan gaya hidup yang sihat...

 Ini gambar masa honeymoon.... masa ni selalu je pening2 bile minum kafein, peningnye tu sampai boleh bawak nanges gak ar... tak tahu plak masa ni dah mengandung... balik dari cameron ni baru buat UPT, tgk2 positif ngandung, besst mak...


Oohhhh....tidak! di saat khadijah 6 bulan, badan aku tidak henti membesar dan membesar....

 Pipi dah bammm bamm...

 Tengok tu budak gemuk...
 Ya Allah, kasi lebih skit gemuk tu, hihi....

 Ni mmg terlampau ar kan.... Mana2 model pn tkmo posing baring camni, dah sah sah nampak gemuk giler...




Hmmm....speachless... Okeh, lepas ni aku kena selalu amalkan cara pemakanan yang baik dan juga senaman macam ni...
-
-
-
-
-
-
-
--
--
-
--
-
-
-
 

 MUEHEHEHE....Khadijah meme suka duk macam ni, sebab tu lah dia boleh mantain body slim melim...

 ahhahaha... bontot bulat khadijah...
 Termenung jap camne nk kuruskan balik ni...

 ermmm...nampak gayanya kena kurangkan makanlah...

 Ataupun selalu bersenam dan jogging...

Aduuhhhhh.... penatnye nak jogging, jalan jelah ek...
Untuk pengetahuan ko, berat aku naik dalam 14 kg sepanjang mengandung,, dan aku gembira sgt bile 14 kg tu turun balik masa aku berpantang... Tapi aku sedih kembali sebab 14 kg tu naik balik lepas aku dah tak berpantang sampailah sekarang....dan ia akan terus meningkat dan meningkat..... Arrggghhhhh....

No comments:

Post a Comment